Αυτοματοποίηση ελέγχου και αλλαγών στις τιμές σε πραγματικό χρόνο με βάση τους επιχειρηματικούς κανόνες που έχουν καθοριστεί και τις εξελισσόμενες ανταγωνιστικές στρατηγικές.
Τιμές ανά κανάλι, ζώνη, περιοχή, με αποφάσεις που βασίζονται σε λεπτομερή κατανόηση της ζήτησης σε κάθε επίπεδο της ιεραρχίας.
Τιμές με βάση τα χαρακτηριστικά του προϊόντος (brand, μέγεθος, γεύσεις, χρώμα, κλπ), τα οικονομικά μεγέθη όπως τα έσοδα και το περιθώριο κέρδους καθώς και τους λειτουργικούς και τακτικούς στόχους της επιχείρησης.
Τιμές βάσει εποχικότητας, παλαιότητας, sensitivity και άλλες τάσεις που μπορεί να επηρεάζουν τον καθορισμό τιμών
Κατανόηση των σχέσεων μεταξύ πολλών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου του πώς οι αλλαγές στην τιμή ενός προϊόντος θα επηρεάσει τις πωλήσεις του άλλου
Καινοτόμα εργαλεία ανάλυσης που καθιστούν γρήγορο και εύκολο για τους χρήστες να δημιουργήσουν ακριβείς προβλέψεις και να εκτελέσουν προληπτικές ενέργειες.
Προηγμένα εργαλεία προσομοίωσης και analytics επιτρέπουν την ακριβή μέτρηση των πιθανών επιπτώσεων από τις μεταβολές των τιμών στις πωλήσεις και την κερδοφορία.
Ανάλυση με τη χρήση ιδιαίτερα εξελιγμένης δυνατότητας "what-if" σεναρίων για να δείτε τόσο συνολικά όσο και σε επίπεδο είδους ή κατηγορίας τις επιπτώσεις στη ζήτηση.
Αξιολόγηση των επιπτώσεων στο αποτέλεσμα και τις τιμές από εκπτώσεις, markdowns, ομαδοποιήσεις, και άλλων τεχνικών τιμολόγησης.
Ιστορικότητα στοιχείων, και παρακολούθηση δεικτών απόδοσης (KPIs), ανάλυση επιπέδων τιμών, παρακολούθηση ανταγωνιστή, και άλλα
Αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας των εμπλεκομένων χρηστών στις τιμές (Pricers) λόγω της εξάλειψης των λαθών από εργασίες καταχώρησης δεδομένων και υπολογισμούς